Kwaliteit

Kwaliteitsonderzoek
In verband met kwaliteitsmonitoring zal aan het begin, eventueel tussentijds en aan het einde van de behandeling effectiviteitsmeting en tevredenheidsonderzoek plaatsvinden door middel van vragenlijsten die u op uw emailadres ontvangt en digitaal kunt invullen. Deze kwaliteitsmetingen worden namens mijn praktijk uitgevoerd door Embloom.

Kwaliteitsstatuut
Per 1 januari 2017 zijn alle aanbieders van generalistische basis-ggz en gespecialiseerde ggz binnen de Zorgverzekeringswet verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Meer informatie hierover is te vinden op www.ggzkwaliteitsstatuut.nl.
De in mijn kwaliteitsstatuut opgenomen informatie is grotendeels op deze website te vinden. Het volledige goedgekeurde kwaliteitsstatuut is hier te vinden.

Klachten
Indien u klachten heeft kunt u die het beste eerst met mij bespreken. Wanneer de klachten naar uw mening niet naar tevredenheid worden besproken kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de NVvP door het sturen van een e-mail naar klachtenfunctionaris@nvvp.net. In het klachtenreglement van de NVvP leest u precies wat u kan verwachten van de klachtenfunctionaris en de bemiddeling bij klachten.
Indien u niet tevreden bent met  de afhandeling van een klacht, bestaat de mogelijkheid de klacht voor te leggen aan de
Geschillencommissie Vrijgevestigde GGZ-praktijken.